Bra, men bättre kan det bli..

Ja, jag börjar känna mig bättre nu. Psykiskt. Eller ja, jag har väl inte mått dåligt på det sättet att jag håller på att bryta ihop, men allt det här med min vikt och att jag inte vet vad jag vill med mitt liv. Det sitter där inne i skallen och gräver, men jag känner nu att det lättar. Sakta men säkert.

Jag kom tillbaka till Luxemburg 1 aug och idag är det 18:e. Jag har börjat träna, regelbundet, äter nästan aldrig godis, har gått ner tre kilo OCH jag har bestämt mig för vad jag vill göra efter mitt år här nere i Lux.

Det känns bra, väldigt bra faktiskt. Jag känner att jag är på gång nu och börjar ett nytt kapitel i mitt liv. Ett nyttigare och lättare kapitel.

Jag undrar hur mycket jag kommer ha gått ner när jag åker härifrån? Om jag har förlorat tre kilo på 18 dagar och har 4 månader kvar. Det kan bli några kilo till. Yay! Ska bli spännande och se vad jag lyckas med!

Angående USA, det blir fortfarande av. Det har jag bestämt mig för, det är det jag vill. Däremot har jag svårt att veta vilken byrå jag ska välja att ansöka till. Har kollat på Culture Care och Skandinaviska Insitutet. Båda verkar bra, men..
Culture Care verkar kosta mer, men jag vet inte om Skandinaviska kostar mer också. Det verkar inte som om allt står på hemsidan. Just nu är jag inte säker. Det lutar dock ändå mot Culture Care, men ska kolla runt lite mer och tänka igenom det här noga.

Nej, nu ska jag snart återgå till jobbet och längta till träningen ikväll. (Jag skojar inte, jag längtar faktiskt)

CiaoCiao


Kommentarer
Postat av: honeypie

Du är så himla duktig! ;D <3

2009-08-18 @ 17:19:31
URL: http://muddz.blogg.se/
Postat av: Emma

Duktiga Sandra! Jag vill helst inte säga det, men jag tror det är lättare för dig att vara hälsosam när jag inte är där ;P Haha. Men jag saknar våra middagar iaf :P

2009-08-18 @ 19:02:51
URL: http://nifesojamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0