Saknaden är stor!

Nu var det ett tag sen jag skrev här igen. Har inte så mycket att skriva om nu för tiden. Eller ja, det har jag aldrig egentligen men.

Igår var sista middagen med Emma här i Lux, i alla fall när hon är här som au pair. Det blev väldigt dyrt!!! Men gott var det i alla fall, och man får väl slå på lite större när det är någons sista helg. (Det låter som att hon ska dö :P ) Vi tog lite goofyga kort på oss i en sån där automat, haha. Lyckat vet jag inte om det blev, men vi fick ett varsit kort till slut i alla fall :D

Men detta inlägget är faktiskt egentligen tillängat till min mormor.

Idag är det mormors födelsedag och hon skulle ha bara ha blivit 64 år. Jag saknar henne så otroligt mycket, finns nog inte bra ord som beskriver hur mycket. Hon var en av de bästa människorna som fanns i mitt liv. Och det känns tungt att jag inte kan gå till hennes begravningsplats för att tända ett ljus. Jag kan heller inte gå till en kyrka här för jag måste snart iväg och sitta barnvakt :(
Jag får helt enkelt tända ett ljus inne på mitt rum och mina tankar till dig kommer vara med mig hela dagen. Tankarna kommer alltid vara med mig, men idag, lite extra mycket.

Saknar och älskar dig mormor <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Japp, jag lever fortfarande! Hoppas jag får fortsätta med det också :P Moahaha.

Dice King ikväll? ;)

2009-07-13 @ 16:02:05
URL: http://nifesojamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0