When you look me in the eyes.

Ett tag sen jag skrev här, typ 3-4 veckor sen. Men vem orkar skriva fem inlägg om dagen? :P Jaja, nu har jag tråkigt och absolut ingenting att göra så jag tänkte slänga iväg ett inlägg iaf. Meningen att jag skulle städa och tvätta idag men jag orkar inte, jag är så jävla seg. Det blir därför datorn hela dagen istället, orkar inte ens äta nåt. Jag har bestämt mig för att imorgon ska jag börja med pulver igen. Denna gången ska jag fanimej lära mig att äta rätt när jag går över till normalt igen. Jag ska träna varje dag efter att jag slutat jobba. Och med träna menar jag inte slita ut mig det första jag gör. Jag ska sakta börja med enkla saker som att verkligen gå ut och gå en halvtimme eller en timme om dagen, och sen öka allt eftersom jag orkar mer. Nu strävar det inte ens emot att jag ska ut och gå, för nu är det vår här nere i Lux. Sol nästan varje dag, jättehärligt! Jag har även bestämt mig för att: Om jag inte har gått ner nånting innan jag flyttar hem till Sverige igen, då ska jag gå med i Xtravaganza. Då ska det fan hända nåt. Nu är jag trött på mig själv. Jag ser kort på mig själv, FY I HELVETE så fet jag är. Nu är det verkligen dags att göra nåt! Vad har hänt hos mig på sistone då? Jag har faktiskt vart i Sverige och hälsat på och firat min 20års dag :) Det är en av det bästa helgerna jag har haft på länge måste jag säga. Himla roligt och skönt att träffa precis alla igen, och den goda maten. WOW, det var grejer det! :D Det hemska var när jag skulle åka tillbaka till Lux, jag missa planet. Jag missa incheckningen med 9 minuter!!! 9 jävla minuter! Jaja, vad kan man göra? Jag fick tag på min moster iaf så jag sov hos henne i gbg under natten och tog flyget dagen efter istället. Nu är jag iaf tillbaka i Lux och har haft en mysig helg med Scrubs, godis med Emma. En väldigt rolig tid på Snack Ankara också ;D haha. Två stycken på snack ankara, minst iaf, pratar svenska. Det var lite småroligt faktiskt. Esmeralda var där också, eller hur Emma? ;) Nej, nu orkar jag inte skriva mer. Det här är fruktansvärt jobbigt. Varför skaffa jag blogg egentligen? haha. Igen som läser ändå ^^ CiaoCiao

Kommentarer
Postat av: Rebecca (lipgloss, girls best friend)

Hoppas du har en kanon söndag! =)

2009-03-22 @ 15:22:42
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: Fröken Holm

Vi som inte har något bättre för oss orkar skriva fem inlägg om dagen ^^ Men jag läser!

2009-03-22 @ 15:29:45
URL: http://frokenholm.blogg.se/
Postat av: tallica

jag läste idag...

2009-03-22 @ 15:31:17
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Fröken Holm

Det där med Stefan Holm är ett internskämt, lyckades lura in min lärare att det var min kusin. x)

Och han trodde på det och blev jätteimponerad ^^

2009-03-22 @ 16:04:30
URL: http://frokenholm.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha jaa Esmeralda struttade förbi några gånger ;P Skön typ det där!

Jag läser och du SKA blogga ! Blev helt lycklig när jag såg att du hade uppdaterat ju :D

Haha. Puss på dig!

2009-03-24 @ 14:01:46
URL: http://nifesojamme.blogspot.com
Postat av: Jea

Det ska jag göra :) Uppdatera bloggen lite oftare ;)

2009-03-25 @ 13:14:24
URL: http://myescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0