Hallå där, köp blåbär. Eller?

Jag sitter nu i min ensamhet och bloggar. Eller ja, jag är ju inte helt ensam, men jag anser inte två sovande barn som mycket sällskap. Haha.

Emma ska ju sova nu som vanligt, men inte Leo egentligen. Dock var han så trött så han kunde knappt stå upp. Därför låter jag honom sova i ca 45 min.
Vi var nämligen och hade playdate med Sofie och två av hennes barn förut. Leo hade jätteroligt och var helt slut efter det. Hela bussresan hem tjata han om att han vill leka med dom igen, så vi får väl se. Kanske blir imorrn igen, beroende på vädret :)

Idag är det nämligen inte speciellt fint väder. Det är grått och mulet. Regnar till och från, hela tiden. Usch. Igår däremot var det underbart väder. 18-19 grader och sol hela dagen, så vi gick till och med utan jacka. Härligt!

Jag börjar känna mig lite orolig inför USA. Eller ja, inte för själva resan, men att jag inte kommer hinna fixa allt innan jag måste åka. Jag måste verkligen klämma in allt på en vecka, och ambasaden är det inte ens säkert att jag kan få en tid för just den veckan. Vad ska jag göra då liksom? Det känns inte som att jag kan ta ledigt extra, från Luxemburg, bara för att åka till ambasaden en dag :/ Jaja, det löser väl sig hoppas jag!


Nu ska jag se på ett avsnitt BBT innan det är dags att väcka de små.

CiaoCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0