Bra dag :)

Idag har vart en bra dag. Först var jag i skolan och gjorde klart min tekniska psykologi uppgift, fick G på den. Så nu är alla kurser klara, woho! Sen hade vi lite prat om studenten och så, vi ska tydligen åka flak med Smbe-klassen, alltså Marlenes klass :D Så 150 spänn ska gå dit, det blir mkt pengar för studenten :/
Menmen, det är det värt. Det är ju bara en gång i livet!

Fast jag måste säga att trots att jag hade en bra dag så började den inte så jädra bra. Först sitter jag på en vaaaaarm buss (skräll) och när jag går av bussen i stan och ska åka med bussen till skolan. Då kollar jag tiden tills bussen ska gå, det står 5 min. Då tänker jag, perfekt! Men, ikke. Så jädra perfekt var det inte, för när jag väl sitter på bussen och den börjar köra, då märker jag att jag gick på fel buss. Bussen till Henstad har jag aldrig i hela mitt liv åkt till skolan förut, varför skulle jag kliva på den? :S Hm, dumt. Menmen, jag hann att gå av vid karolinen så jag slapp åka runt extra ^^

Aja, efter skolan skulle jag åka hem och hjälpa till med städning. Jag fick ta 17.10 bussen och innan det träffa jag Frida en sväng inne i stan. Så vi satt i parken vid pråmen och väntade på bussen, gött var det! Och helt otroligt så var det inte varmt i bussen, och det var den snälla busschaffören :D Hon tycker jag om! Hihi.

Så nu har jag städat hela kvällen, och trotts att jag hatar att städa så har jag inte klagat. Det har vart helt ok ändå, för nere i mitt rum och källaren så är det svalt !! :D 100 POÄNG TILL MITT RUM!!!!!!!! Love it <3

Btw, jag hitta ett golv på mitt rum när jag städa :O Det visste jag inte ens att jag hade ^^ Längesen jag såg det nu :P
Sen mitt i allt kommer mamma, så jag provar balklänningen och så och visar henne hur det ser ut. Så säger hon, "inte visste jag att det bodde en kvinna inom dig". Va fan!? Ursäkta, vad är det hon säger till mig? Jag bor inte nån jädra kvinna i mig, jag är en man och inget kan ändra det. Inte ens en mörklila klänning som får mig att se ut som en mörklila värmlandskörv ^^


Hm, då väntar morgondagen och undrar vad det blir då? Kanske ska köpa den där jeanskjolen iaf. Inte riktigt min grej, men man måste ju testa nya saker nångång. Men det var dyr också :/ Vi får se hur jag gör, har ju aldrig haft nåt sånt förut, vore kul att ha. Vad tycker ni jag ska göra?


Hejsålänge och gonatt



Nu är det slut på det här, skolan är över! Wiiiiie :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0