Oppsan..

Ojdå, nu var det väldigt längesen jag uppdaterade den här grejen. Och jag kan lova att det har hänt en del sen jag skrev sist. Vart ska jag börja?

Jag kanske kan börja med Balen. Den blev faktiskt rätt lyckad iaf, trotts att jag typ fick blåmärken och jätteont i mina fötter, men va fan, sånt får man leva med när man bara har bal en gång här i livet :)

Dagen: Den började med att jag åkte till min vän Bernice för att fixa balfrisyren, vilket blev jättebra. Tack Bernice, betyder mkt att du ville göra mig den här äran :)
Efter det åkte jag hem och åt lite mat, och då menar jag lite. Jag var nämligen så nervös att jag inte orkade äta mkt. Efter det gick jag ner och byte om och fixade i ordning mig för att sedan åka till Apertin och ta kort innan det fortsatte in mot stan. Korten blev nog ganska bra, det märks lite senare när jag ska ta studentbilderna också så att serien blir färdig. Iaf, vi åkte och hämtade Emma efter fotografen och for in till stan, och när vi var framme var det hur mkt folk som helst. Usch, det var lite jobbigt! Men vi hittade dom andra ganska snabbt så alla mina vänner var runt mig iaf, då klarar man det mesta :) Även min älskade Mudde var där och kramade om mig och tog kort. Tack!
Väl inne blev det pötthett men med god mat och härligt folk så blev det bra ändå. Rockigast var det ju självklart på kvällskvisten när jag kunde ta av mig mina förbannade skor och gå barfota :D Så då var kvällen gjord, BRA KVÄLL! :D

(Btw, tack för peppningen och pratet. Och du vet vem du är om du läser det här :P)


Nästa grej jag kan ta upp som har hänt är ju självklart den underbara STUDENTEN!!!! :D

Det var en helt underbar dag, nästan den bästa dagen i mitt liv. Nu kan jag äntligen sluta tänka på den där jävla skolan och alla dessa arbeten. Blev lite stressigt där i slutet med att få in allt och se till att man inte ick några kompleteringar. Men vad är det jag sitter här och skriver? :O Inte ska jag skriva om sån skit, som skoluppgifter! :| Nej, det går inte för sig.
 
För jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten.. FY FAN VAD JAG ÄR BRA! (8)

Den här dagen orkar jag tyvärr inte beskriva in i det minsta som balen, men jag kan lova, det hände mkt spännande och alla var glada och hade skitkul hela dagen. Kvällen vet jag inte om vi ska prata om just nu ^^


Och till det senaste: LONDON! :D

För några dagar sedan kom jag tillbaka från London som jag har vart i några dagar, närmare bestämt 5 dagar. Där var jag med Frida och hade det allmänt gött :) Några underbara härliga dagar som fick en att tänka på lite annat, något som fick mig att slappna av lite efter skolan och innan jag skulle börja jobba.

Vi besökte mkt av det man borde se när man är i London, ett av dom (och även det viktigaste) är perrong 9 3/4 ^^ Det är verkligen nåt man måste se och besöka om man är där. Harry Potter!
Jag och Frida bodde ju i Kings Cross vilket ligger väldigt bra i förbindelse med resterande London, så lätt att ta sig runt till allt. Vi besökte en massa annat som jag tyvärr inte orkar eller har tid med att göra just nu. Ska nämligen iväg snart.
Men London är verkligen något jag kan rekommendera, en bra plats på jorden :)

Tack Frida för några bra dagar!


Yes, det var nog det jag ville berätta tror jag. Iaf än så länge.
Jag kan ju också säga att Sara snart åker ifrån oss, till Tyskland, och är borta till Jul :O Hur ska detta gå? Det vet jag tyvärr inte, men jag och Frida ska iaf träffa henne på tisdag och hitta på nåt. Så lätt kommer hon inte undan ^^

Nej, nu ska jag och Mudde åka hem till Chrille och grilla. Hoppas på att det blir trevligt :)

Hejsålänge!

Kommentarer
Postat av: sara

har ni bilder från london man kan få kika på eller? :)

2008-06-21 @ 18:09:17
URL: http://magnumclassic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0