Skolan

Just nu sitter jag i skolan och har precis blivit färdig med en uppgift, och min lärare bara retar mig hela tiden XD Jädra göbbe!
Menmen, det ska nog ordna sig, hoppas jag. jag ligger faktiskt bra till i den här kursen, vill inte sabba det nu ^^

Sen ska jag jobba, plocka glass. Jag vill inte, jag vill ju bara ha glass då.. Jobbigt detta, ett riktigt dilemma. Men sen efter det ska jag iväg till Maggan och testa balklänningen innan hon syr upp den. Hoppas att det blir bra :) Hoppas att jag kan få se någorlunda fin ut för en gångs skull.

Sen blir det nog hem och plugga mera, men det vill jag inte heller. Idag känns det inte som om jag har lust med något som har med skolan att göra. Men allt ska vara inne denna veckan så jag måste blir färdig med det sista innan fredag.

Hejsålänge!


Kommentarer
Postat av: Frida

Du kommer bli jävligt söt i din klänning! :D

2008-05-26 @ 13:37:41
URL: http://fraida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0