Imorgon gäller det.

Som vi har längtat, jag och mudde! Imorgon är det äntligen dags. Vi ska äntligen få se Björn, Özz, Soran och Måns. Och det ska bli så himla kul. Jag kan knappt bärga mig! Vi har väntat i evigheter på den här dagen. Vi köpte biljetterna i Mars, typ. Och nu är det äntligen Oktober! :)¨

Så imorgon kommer jag att vara på tophumör, det ska ni veta. Vi kommer få skitkul Mudde! (Bara jag inte utmärker mig själv när jag skrattar igen :$) haha, det är hur pisamt som helst. Tro mig, jag vet! Jag blev uttittad av hela Oscarsteatern när vi var och kollade på Fame i Sthlm med skolan. Alla skrattade åt mig, för att jag skrattade åt nåt dom gjorde i musikalen som jag tyckte var roligt. Och som de flesta vet så har jag inte ett speciellt diskret skratt, haha. Och det fick alla andra också veta. TILL OCH MED hon som stod på scenen började småle åt mig. Då är det illa :O ^^ Haha, jag kunde ju inte sluta skratta :S Det var hemskt och roligt på samma gång.

Men imorgon kommer blir helt underbar tror jag. Hoppas jag iaf :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0