Minus (Y)

Tjenis Benis. Eller nej, jag är inte benis än, men jag kan tala om för er att jag har vart duktig denna veckan iaf. Riktigt duktig för att vara mig!
Jag har vart ute och gått varje dag, denna veckan, efter att jag har slutat jobba. Och då är det + på att jag har varit ute och lekt med barnen under dagen också. Så nu känns det bra faktiskt. Och inte heller nån godis, istället har jag ätit jordgubbar och björnbär. Pulver kör jag med varje morgon till frukost, jag tycker nämligen inte om att äta frukost. Jag blir bara illamående då, då är pulverdrinkarna bra, för dricka kan jag göra. Det är ätandet som gör mig illamående. Och jag äter bara en väldigt liten portion till lunch och varierar om jag äter en liten portion till middagen eller om jag dricker pulverdrink då. Beror på mitt humör och vad det är för mat, hehe.

Jag är nere på -2,5 kilo iaf. Så det är steg i rätt rikning. Nu ska jag bara hålla i det här så kommer detta gå riktigt bra. Då kanske jag till och med går ner 10 kg till sommarn, yay!

Men iaf, nu ska jag kolla på lite serier och sen gå och lägga mig.

CiaoCiao


Kommentarer
Postat av: Morfar

Super Sandra,

Jag har just fått veta att du har en blogg. Jag läste det faktiskt i NWT - eller också hörde jag det av min dotter. I alla fall tycker jag att du är fantastisk på att skriva Sandra. Ett sånt bra språk och med en sån känsla. Satsa på att bli författare i stället för sångare, vet ja.

Och du - vi kanske ska tävla. Jag har gått ner 5 kilo i år. Tack för dä - du försvunna potatis och ris.

Jag tänkte förresten försöka komma med till Luxemburg när ditt Kiliga gäng åker. Det blir kul. Har aldrig varit i ditt land förut.

Ha det bra Sandra och tänk på att vi alla tycker om dig som du är. Det där med att skita i vad andra tycker är en bra medicin för att själv må bra.

Många kramar / Morfar

2009-04-02 @ 20:23:09
Postat av: Emma

Härligt Sandra!

fan va duktig du är :)

fortsätt i samma stil så kommer de bli gör bra vettu (Y)

Sköt om dig vännen <3

2009-04-02 @ 21:00:08
Postat av: Emma

Härligt Sandra!

fan va duktig du är :)

fortsätt i samma stil så kommer de bli gör bra vettu (Y)

Sköt om dig vännen <3

2009-04-02 @ 21:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0