Påsk.

Veckan som har gått, hm. Jag kan säga att det har inte riktigt gått lika bra som förra veckan när det kommer till att gå ut och gå osv. Jag har faktiskt vart ute varje dag, jag har vart ute med barnen. Det är faktiskt något, jag går och rör fortfarande på mig. Det jag menar är att jag inte har gått så mycket efter det att jag har slutat. Jag var ute och gick i förrgår och tänkte mig ut idag. Jag har i alla fall vart till stan två ggr också, och det är faktiskt lika med att röra på sig också.
Maten har faktiskt fortfarande gått bra. Visst, jag har ätit lite godis nu under helgen. So what? Det är påsk, det är tillåtet att äta lite gott då. Det är ju inte direkt så att jag har vräkt i mig godis hela veckan och kommer gå upp 5 kg för det. Jag är därför lugn och tycker att jag är duktig.
Däremot åt jag faktiskt svensk potatissallad i fredags. Barnens mormor och morfar är här och hälsar på och dom tog med sig massa mat från Sverige. Snällt, och gott! Haha.

Nu kommer jag vara ledig en hel vecka, ska i och för sig hjälpa S och A på torsdag och fredag när S och P åker till Paris. Jag tycker inte att det räknas som att jobba dock, jag ska bara hjälpa dom med lite avlastning eftersom att dom är ganska gamla och är inte van med så mycket spring och lek. Hehe, men det tror jag inte att Sara kommer ha nåt emot.

Imorgon ska jag till Emma i Ell och vi kommer ha en helgalen dag och vi gör det som vi planera att göra. Jag kommer dock inte komma därifrån levande i alla fall, haha. Det kommer bli världens bästa! ;)
Tisdag vet jag inte, men onsdag ska jag och Emma till Bryssel under dagen. Ska bli spännande. Hoppas att det är fint väder!
På torsdagmorgon kommer Sara, Yay! Ska hämta upp henne vid bussen runt kl 10-11 tror jag att det var. Haha, får kolla upp det. Annars finns det inte mycket kvar av mig sen, haha.
Sara stannar till Söndagmorgon så vi får se vad jag kan hitta på med denna jenta så att hon får en bra helg här i Luxemburg?!

Nu ska jag snart ut och gå tror jag.

CiaoCiao

Kommentarer
Postat av: Emma

imorgon, skoj ;D

2009-04-13 @ 01:09:57
URL: http://nifesojamme.blogspot.com
Postat av: Sara Järvin

Om du inte hämtar upp mig från bussen ska jag tugga ihjäl dig med sömnlösa gommar! :O:D

2009-04-15 @ 19:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0