Fredag!

Yes, idag är det äntligen fredag och ikväll ska jag iväg till Emma med Sofie och ha en myskväll med tv och annat gott, hehe.
Idag har det inte varit en rolig dag i alla fall, det har ösregnat hela dagen och det finns ingenting att göra med barnen. Just nu sover båda två en stund i alla fall, skönt. Då fick jag lite tid till att tvätta och ta det lungt. Fick mänligen ingen rast idag vid lunchen för P var och handlade och det tog längre tid än vad han räknade med. Men jaja, lungt nu istället så jag klagar inte allt för mycket, haha.
Längtar tills S kommer hem bara, så att jag kan göra mig i ordning och få göra något annat än att sitta här och tråka en fredagkväll.
Men imorgon ska jag till Beligen, yay! Det vill säga till IKEA, tar bara ca 20 min att åka dit från oss. Ska bli kul och härligt att kunna köpa svensk mat. Det är mest därför vi åker dit, för att vi ska handla svensk mat. Speciellt köttbullar för det älskar Leo. Och jag ska köpa svenska chips.

Nej, nu ska jag nog vila mig i soffan en stund innan jag ska väcka barna.

CiaoCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0