Sandra in tha lax!

Haha, yes.. I'm now living in tha LAX! ;D Eller, in lux kanske ;)

Nu är jag här i alla fall, lite orolig har jag vart inför resan.. Eller kanske mycket orolig. Tänk om jag inte hade hittat till bussen efter att jag hade landat.. Fast nu hitta jag den ju, så det är lugna puckar! Inge ont i magen har jag heller längre, YAY!

Mamma, Amanda och morfar körde ner mig till flygplatsen i Gbg. När jag gick genom säkerhetskontrollen så fick dom inte följa med mig längre. Jag trodde inte mamma skulle släppa taget om mig, faktiskt.. Hon grät, jag började då också gråta. Amanda grät hon med.. Usch va jobbigt. Sen får jag sms av Mudde att hon saknar mig och gråter. Usch vad det är jobbigt att lämna alla då! Det är nåt jag verkligen hatar med det här. Jag älskar er alla av hela mitt hjärta <3

Annars så är Mamman och pappan snälla och trevliga, barnen har jag inte träffat än för dom sov när jag kom(kom hit vid 22.15) , men imorrn så ska jag få träffa dom och sen ska vi in till staden så jag får se mig om lite :)

Nu måste jag sova i alla fall, annars kommer jag aldrig upp :P

Gonatt på er alla, hoppas ni har det bra!

                                                                                                                                                                         /Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0