Regn..

Sitter nu i soffan och kolla på VH1 med Frida efter en lång gårdag i Sthlm.

Vi hade faktiskt fint väder hela dagen igår när vi gick runt i Sthlms stad. Värre är det idag, hemma i Värmland, lika mycket regn som vanligt. Regnet öser ner. Det märktes när vi kom in i Värmlands regionen igår, det började verkligen ösa ner på en gång. Det är verkligen typiskt.

Idag blir det därför inte mycket roligt att göra. Sitta hemma framför datorn och tv:n antar jag. Jag ska försöka att få undan lite disk och tvätt också. Laga mat också kanske? Nja, vet inte om jag orkar. Jodå, jag får väl ta tag i det med. Mat måste man ju tyvärr få i sig.

Sthlm som sagt var det fint väder i. Vi kollade runt på stan, hittade lite kläder. Skräll va? Haha. Sen köpte vi god mat på någon resturang med porrinredning. Tyvärr åt sig både Frida och jag mätta på brödet innan maten kom.
Efter maten gick vi in i gamla stan, köpte glass och gick neråt vattnet för att sitta på kanten och äta den.

Nu orkar jag inte skriva mer, have a nice day in the RAIN!




Vi träffade Anna, i korvkioskkön(sthlm) :D

CIAOCIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0