Packat?

Nepp, inte packat nåt annat än pass och biljetter än. Haha. Jag ska snart börja packa, ska bara fundera ut vad jag ska ha med mig hem.
Sen måste jag duscha ikväll. Vi ska åka vid 10 imorrn och jag vill sova så länge som jag kan. Haha, jag älskar att sova!

Idag eller imorrn är det också Luxemburgs nationaldag. Vilket innebär en massa fest och ståhej på stan idag. Det firas ungefär lika stort här som i Norge tror jag. Känns som om att det bara är Sverige som är dåliga på att fira nationaldagen, haha. Men vi är ju som vi är.


Nej, nu får jag börja packa tror jag. Vi syns under veckan, för imorrn kommer jag hem! :)

CiaoCiao

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: Nja, inte allt. Hittade en del på bilddagboken :)

2009-07-07 @ 17:02:50
URL: http://fraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0