Verkar lugnt?

Idag har jag pratat med S och lite med P, och allt verkar lugnt. S nämnde inget om det och hon pratade på som vanligt, varken sur eller arg. P verkar lite smågrinig men pratar i alla fall med mig, så jag hoppas att han släpper det här nu, för jag orkar inte gå runt och vara ovän med honom för ingenting?

Jaja, vidare till något annat. Idag har jag varit på bio med Emma. Vi såg "Ghost of a girlfriends past". Jag tyckte den var bra, mycket tårar dock, haha. Efter det åkte vi in till stan och åt lite mat. Dundrande huvudvärk har jag haft hela dagen också. Fast nu har det gått bort.

Jag har faktiskt inget att skriva här idag. Ville bara att ni skulle veta att jag inte slutar här, jag kommer vara kvar. Däremot kommer jag hem till Sverige på tisdag och hälsar på :)
Vi syns då!

CiaoCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0