Vilket blir det?

Får jag sparken eller slutar jag självmant?

Efter det här känns det omöjligt att vara kvar, för han tror mig ju inte ändå. Och om han inte tror på det jag säger så kommer det bara vara spänt mellan oss ändå. Jag orkar inte gå omkring och inte våga prata med människan eller ens kolla på honom utan att få dödande blickar. Jag skulle byta om, förlåt att hon var kvar på sitt rum i tre minuter själv. Jag mena ju inget illa. Vi skulle gå ut och leka, jag kan ju inte gärna gå ut i pyjamasen. Eller? Jag satt inte vid datorn. Jag bytte om!
"I saw you closing the computer when I came in".  "She is one, she could die"
Men jag satt inte vid datorn. Internet var på för att jag lite tidigare hade kollat hur varmt det var ute. Så jag visste vad jag skulle sätta på barnen för kläder. Stängde datorn när du kom in? Jag vet inte, kanske jag gjorde. I så fall för att jag glömt stänga den efter jag kollat tempen. JAG SATT INTE VID DATORN!

Menmen, han kommer aldrig tro mig. Han kommer säga till S, och jag kommer få sparken. För S kommer antagligen tro mer på P än på mig. Så jag kan lika gärna säga upp mig och inte komma tillbaka hit den 29:e.

Får se vad S säger när hon kommer hem sen, får prata med henne om det. Försöka få henne att tro mig, jag ljuger ju inte. Han får tro vad han vill, jag vet i alla fall hur det är. Så egentligen har jag inte dåligt samvete, eftersom att jag inte gjorde nåt fel. Möjligtvis att hon var själv i tre minuter på sitt rum. Men hallå? Det är ofta hon är det, hon springer omkring när S kommer hem och S och jag står och pratar i köket.

Vi kanske ses längre då ni som är hemma i Sverige. Vi får väl se hur det slutar.

CiaoCiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0