Break.

Nu har jag lite break såhär efter lunchen. Härligt. Emma sover och Leo är i skolan. Det enda som måste fixas under den närmaste 1,5 timmen är diskmaskinen och skrua golvet, sen är hela lägenheten fit for fight. (Dom brukar ha brottningsmatcher här på kvällarna)

Ikväller ska jag åka till Bettembourg för en filmkväll med Cindy. Skulle egentligen ha följt med Angelica och co på bio, men jag har redan sett den bion en gång och har tyvärr inte så mycket pengar för att slösa på att se den en gång till. Speciellt inte när jag måste ha pengarna till viktigare saker som allt tillhörande USA-resan.
Då blir det istället en lugn myskväll hos Cindy med filmtittande och valkpratande ;) Kommer även sova där då jag är ledig imorgon och på fredag. Wiie :)

Ska också fixa visumfoto imorgon tror jag, wish me luck!

Och Lollo: Jag har fått rätt papper. Jag fick ett mail med DS 160 så.. Eller är det nåt mer som ändrats? :O


CiaoCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0