Frelörd.

Igår blev det utgång med Angelica. Det började med att vi yrade runt inne i stan för att hitta ett ställe som inte var fullsmockad. Vi lyckade inte så bra, men tillslut satte vi oss vid Colors. Efter en stund kom även Erika in och joinade oss. Vi gick vidare, i cirklar, utan resultat. Tillslut bestämde vi oss för att gå till K'ramba i alla fall. Vi hamna där, och efter det var allt som det brukar vi. Vi hamna på de ställen som vi alltid hamnar på under en utekväll i Luxemburg. Haha.

Åkte hem vid 3.15. Jag somnade dock på bussen, men vaknade av att en kille skakade på mig och sa "You need to wake up now, the next stop is yours."
WHAT liksom? Hur vet han vart jag ska av? Jag har aldrig sett människan(i alla fall aldrig nåt jag har reflekterat över).
Det här börjar bli läskigt, andra gången på två veckor som någon säger vart jag bor när jag inte ens insett att jag har sett personen. Hjälp, säger jag!

Idag, lördag, har jag och Angelica gått på stan i det jättefina vädret. Vi har haft jättevarmt och soligt hela dagen. Vi skulle på ballerinaskor-jakt, men det blev inte så mycket med det. Tror vi kollade i typ 2 skoaffärer, haha.

Men men, nu är jag hemma och är hur trött som helst, så nu ska jag bara slappa och kolla på BBT.

CiaoCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0