Helg.

Ännu en vecka har gått, jesus. Tiden går verkligen fort.
Jag har slutat för dagen, för veckan, och ska nu snart hoppa in i duschen. Jag ska in till stan och möta upp Sandra och Johana. Två isländska tjejer som bor när mig :)

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men sånt brukar ju alltid lösa sig. Men det ska bli intressant, en helkväll med enbart engelska. Haha. Lycka till mig!   Bra träning i alla fall!

Tyvärr, jag har verkligen inget intressant att skriva. Så ointressant är min vardag just nu, just so you know.
Men kanske finns nåt att skriva imorrn, vem vet.

CiaoCiao Världen.

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

bara kom och tänka på det. snackar du franska eller något nu när du är där?

2010-05-03 @ 18:36:42
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0