Kidsville

Oui, idag har vi varit på Kidsville, jag och barnen. Var lite orolig att jag inte skulle hämna rätt, speciellt när jag hade två små att hålla reda på också. Dock hamna vi rätt på en gång. Ibland kan jag när jag vill, haha.
Vi kom dit vid 10.30-tiden och dom fick leka ca 90 min, sen blev det lite lunch för barnen. Efter det tog vi bussen tillbaka hem. Var hemma vid 13.20, men jag fick verkligen bära ut båda ur bussen. Dom var helt slut, och Leo slockna så fort vi satte oss på bussen, fast han höll i och för sig på att somna när vi stod och vänta, haha.

När vi kom hem gick vi alla tre och la oss, sååååå gött! Det behövde vi allihopa kan jag lova!
Resten av dagen har bara varit lugn med lite film och lek tills föräldrarna kom hem.

Nu sitter jag här och har slutat och har ingen aning om vad jag ska göra denna fredagkväll. Känns som att det blir en hemmakväll med massa "The Big Bang theory".

Jag vet också att jag antagligen åker hem till Sverige runt 3-4 Juli. Det betyder att jag i alla fall har ca 3 veckor hemma hos mina nära och kära. Sen bär det av till USA, finally! :)

Nu, back to my BBT.

CiaoCiao

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

jag visste inte du hade blogg :o Hittade den av en slump när jag skulle leta efter en på msn sen såg jag ditt namn och en blogg adress efteråt, hahah

2010-04-03 @ 17:13:44
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0