Ny vecka.

Ja, nu är det ny vecka vilket betyder jobb igen. Dock är det rätt skönt att komma tillbaks till vardagen, dessutom fortsätter det ju vara fint väder och då kan man vara ute hela tiden. Härligt.
Idag har alltså bestått av matlagning, hämtning av barn och ett par, tre timmar i parken. Grymt skönt :)

Gissa vad vi åt till middag? JULSKINKA! Haha, inte många som äter julskinka i april. Dansk julskinka var det också. Jag tycker i vanliga fall inte om julskinka, men den danska sorten smaka nästan kassler så den var faktiskt okej att äta.

19.15 var det meningen att jag skulle möta Cindy i stan. 19.07 kollar jag på klockan, av en slump, och kommer på att det var nåt jag skulle göra. JUST DET, jag skulle ju åka med bussen som gick 18.59. Shit. Fick springa ut till nästa buss och skicka iväg ett sms om att jag kommer en kvart senare. Tur att bussarna går såpass tätt ändå.
Vi gick till insomnia för att planera sverigefesten som kommer hållas den 28 maj :)

Efter det gick vi en sväng runt på marknaden, där vi också stötte på Angelica och Johanna. Gick runt en stund innan det var dags att gå mot bussen. Mysig kväll!

Nu är det dags för sängen, imorgon blir det mera lek och mys i parken om vädret tillåter.

Bonne Nuit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0