Underbart väder igen.

Lika härligt väder idag! Har vart ute med barnen i lekparken hela eftermiddagen igen, himla skönt måste jag säga. Dock har det varit mycket vindar hit och dit, men med denna värmen gör det inte ett dugg!

Vid lunchen kom mina visumpapper som mamma skickat - Tack mamma!
Jag ska nu läsa igenom dom och måste verkligen vara noga så att jag inte gör några fel. Det är inte acceptabelt att göra fel!
Jag ringde även till CC och gick igen lite saker, även Erika-försäkringen beställdes och ett nytt papper för internationella körkort kommer hem.

Vid lunchtid fick jag även hämta båda barnen idag för Pedro skulle till banken och fixa något. Först bar det av till dagis för upphämtning av Emma och sen gick vi vidare till skolan för att hämta Leo som hade extralektion i Luxemburska idag.
Efter det tillbaka hem för lite mat, fiskbullar och potatis vart det idag. Mumma!

Nu ska jag fundera ut om jag ska till Bettembourg en sväng eller inte. Detta var en svår fråga. Hm..

CiaoCiao

Kommentarer
Postat av: sara

värst vad du blivit aktiv på bloggen! ;) och designen har ju förändrats igen, jättefin! :D

2010-04-20 @ 19:25:22
URL: http://magnumclassic.blogg.se/
Postat av: Veronica

VARFÖR äter du fiskbullar :((

2010-04-20 @ 22:20:53
URL: http://bagarbruden.blogg.se/
Postat av: Lollo ♥

hoppas du har fått rätt visum papper nu bara :P

2010-04-21 @ 11:05:24
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0