Underbart.

Vilket underbart väder!

Har vart ute i stort sett hela eftermiddagen med barnen och deras morföräldrar. Ätit fruktsallad och druckit kaffe medans barnen har lekt i parken. Härligt. Det är såhär det ska vara. Tyvärr står det att det ska bli molnigt imorgon. Hoppas det inte stämmer, för imorgon har vi mer tid att vara ute på. Jag vill sitta ute i parken igen!

Fick även ett sms av grannen tidigare idag, hon hade hittat plånboken. Hon ska nu ta ut pengar till mig och komma hit med dom. Förhoppningsvis imorgon så jag får kontanter till fotografen på torsdag eller fredag. Vore inte fel det!

Ikväll, vad ska jag hitta på? Jag vet inte det jag. Vore skönt att åka in till stan och gå runt lite. Eller kanske bara gå runt här i Cents, vore inte fel det heller. Vi får se vart jag hamnar. Vore kul med lite sällskap :)


Just ja, imorgon måste jag ringa till CC. Jag måste beställa Erika-försäkringen och ett nytt internationellt körkorts-papper. (Om jag ändå skulle komma ihåg det)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0