Dålig dag.

Idag har vart en mindre bra dag. Jag vet inte varför, men inget har gått vägen.
Det började med att jag skulle kliva upp imorse, och som dom flesta vet så har jag loftsäng i mitt au pair-rum. När jag skulle klättra ner höll jag på att tappa taget och ramla baklänges, men halkade bara ner ett steg som tur var. Efter det skulle jag duscha. När jag kommer till duschen ser jag att dusch handtaget har gått sönder. Hoppas den blir lagad tills imorrn. När jag skulle hämta Leo vid halv tolv-tiden, snubblar jag ut i vägen framför en bil, och här i Lux kör alla som idioter så det är ett under att jag lever.

När vi ska hämta Leo på eftermiddagen vägrar Emma sluta gråta, och jag har ingen aning om varför. Hon bara grät, stod rakt upp och ner och grät utan dess like. Försökte prata med henne, gav henne allt jag kunde tänka mig att hon ville ha, men ikke. Tillslut tystna hon när hon fick en kaka, med SYLT. Viktigt, ingen annan kaka gick bra. Jädra skitunge :P

Sen trodde jag äntligen att dagen inte kunde bli sämre. FEL. Då tappar jag en mugg som går i miljoner bitar. Varför?

Jaja, nu har jag i alla fall slutat för dagen och hoppas att inget mer händer. Ska nog stänga in mig på rummet och bara sitta. Wish me luck!

CiaoCiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0