Endless summer.

Jag har verkligen ingen lust att blogga egentligen. Blogglusten min har försvunnit. Helt.
Dock vet jag att ni där hemma vill veta hur jag har det, so here it goes..

Förresten mamma, jag använder mina glasögon :P (Tänkte du skulle veta det)

Okej. Denna veckan har varit ganska lugn. Har jobbat hela veckan och har helga helgen off. Det var också så att min värdmamma har varit i Minnesota sön-ons. Jag har då varit helt själv i huset med barnen under dagarna, vilket har varit rätt skönt. Känner mig lite bekvämare att vara runt barnen då. Annars känns det som att hon sitter på övervåningen och lyssnar på allt jag säger till dom, även om jag vet att hon Inte gör det, men känslan finns där. Tyvärr.

Förresten, Lollys citat till mig denna vecka: "Hey Sandra. You're THE best au pair and best friend I've ever had! I love you"

Under kvällarna denna veckan har jag faktiskt haft en del att göra. Jag har umgåtts med Michaela och Ida.
Måndagen bestod av en kväll med bio. Vi såg på "The Switch" med Jennifer Aniston. Helt okej film. På tisdagkvällen åkte jag och Michaela till Ridgewood och lyxade till det lite. Det blev manikyr och pedikyr för hela slanten. Skönt att bli ompysslad lite. Fint blev det också :)

I fredags slutade jag jobba kl 1, men inväntade Rebecca som slutade kl 5. Vi åkte till en kinarestaurang och åt, och måste bara säga att maten såg vedervärdig ut, men det var gott. Fick sedan för oss att bowla, men det närmaste stället såg förjävligt ut när vi kom dit, så vi vände och åkte hem till Rebecca för filmkväll istället. Filmkvällen slutade i kaos, vette tusan vad vi höll på med, men roligt var det ^^

Idag, lördag, har jag umgåtts med Ida. Vi gjorde inte så mycket egentligen, bara gick runt i köpcentret. Jag köpte en kamera, för min är kass. Dock är jag inte nöjd med den här, så ska lämna tillbaka den eller byta till den andra jag såg. Vi får se.
Imorgon, då ska i alla fall jag och Ida till IKEA! Yes, finally. Som jag har längtat efter lite köttbullar med mos och lingonsylt. Haha.


Ni måste också få veta: Ikväll satt jag och hade en mysig kväll och pratstund med mina värdföräldrar. Dom berättade då att i början av December ska vi åka till Disneyland, Florida. Efter en vecka där ska vi tillbaka till NJ och vara här i två veckor för att sedan åka vidare till Alabama och fira Julen där. I can't wait, it's gonna be AWESOME!


Men nu ska jag se en film och sen sova.

Sandra out, PEACE!


Det här är alltså kinamaten vi åt. Visst ser det äckligt ut? Det är alltså nudlar och kyckling :/



Jag och Rebecca (Ignorera min gigantiska finne) ^^

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoppas bloggtorkan går över för jag älskar att läsa om ditt mycket mera spännande liv än mitt ;)

Massa kramar

2010-08-31 @ 12:27:25
URL: http://isofieshuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0