One week.

(If there's anyone reading my blog, that only understands english, and want me to keep writing in english. Let me know!)

Förlåt att jag inte har skrivit på några dagar, men jag har haft en del att göra. Det är så mycket nytt att utforska och sen har jag ju barnen 10 timmar om dagen så. Första veckan har gått väldigt bra måste jag säga, lite jobbigt ibland när dom inser att mamma sitter på övervåningen, menmen..

I alla fall, i tisdags träffade jag som sagt en tysk tjej. Härlig att umgås med måste jag säga :) Igår däremot, då täffade jag 3st svenskar. Det var rätt skönt att få prata lite svenska igen, faktiskt.
Blev upphämtad av Karin, åkte till en park i Ridgewood(där jag egentligen skulle ha bott), men åkt snabbt vidare för att möta upp Moa och Mikaela vid en utomhuskonsert. Där satt vi ett tag. Karin och Moa började med massa akrobatik, vi andra satt bara och skratta.

Efter det, hem till Moa en stund och sen hem igen. Var hemma tolv, och kom i säng halv 1. Det är det senaste jag har gått och lagt mig sen jag kom hit. Nu för tiden är jag dödstrött vid 21-22tiden. Jag måste verkligen lida av jetlag, för så tidigt går jag aldrig och lägger mig frivilligt annars. Haha.

Idag är det fredag och jag har bara jobbat halvdag, annars går jag över mina timmar. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt. Mikaela sa att hon skulle höra av sig efter lunchen, men vi får se :)
Meningen att jag ska få min första lön idag också, men jag vet inte om jag bara ska fråga efter den? Haha, fegisen i mig träder fram som vanligt ;)

Nej, nu ska jag dricka upp min sista äppeljuice(som jag blivit helt beroende av) och sen ska jag lägga in all barnens tvätt i deras rum. Sen blir det CHILL i grytan!

Sandra out, PEACE!


Kommentarer
Postat av: bagarbruden

Jättekul och underbart att se att allt går bra OCH att du går och lägger dej i tid på kvällarna ;D

Kramar mamma

2010-08-08 @ 09:41:03
URL: http://bagarbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0