Shortie.

Idag har jag haft en bra dag. Fixat lite saker, kört lite bil, passat barnen, gjort svenska pannkakor(uppskattat vill jag lova) och även vart till ett köpcentrum med en tysk tjej, Rebecca.
Orkar tyvärr inte skriva mer just nu för jag somnar snart sittande med datorn i knät. Jag lovar att skriva om idag när jag vaknar till morgonen.

Gonatt världen.

Sandra out, PEACE!



Today I had a good day. Fixed some things, drove a little, watched the kids, made some swedish panncakes(they loved it) and I've also been to the mall with a german girl, Rebecca.
I'm sorry, but I'm to tired to write anything else, beacuse I think I will fall asleep with the computer in my knee. I promise to tell you about today, tomorrow when I wake up.

Good Night world.

Sandra out, PEACE!

Kommentarer
Postat av: Ellie

hallå där! du vet väl att det finns en translator på google som man kan sätta in på bloggen? använd designadinblogg.se o kolla, så slipper du skriva allt igen på engelska! :)

2010-08-04 @ 05:11:32
URL: http://elliehoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0