Oopsi

Oj, jag har inte uppdaterat på en vecka. Förlåt för det.

Jag har verkligen ingen blogglust. Jag har haft en bra vecka med lite nya upplevelser. Dock finns det inget jag har lust att skriva. Ska i alla fall försöka få ur mig nåt.

Under denna veckan har jag jobbat, varit på bio, varit ute och ätit och haft filmkväll.
I torsdags var jag på bio med Rebecca, vi såg "Charlie St Cloud". Loved it! Verkligen älskar den filmen, höll dock på att grina ihjäl mig.
I fredags åkte jag med Rebecca och åt middag på en mexikansk restaurang, blue moon. Riktigt gott, och det ligger här i Wyckoff, så det är nära och bra :)

Jobbade ikväll från 17-22. Dock kom dom hem vid 21, så vi åt lite paj och prata lite. Mysigt. Fick också min lön för veckan, vilket betyder att jag kan åka med Karin imorrn till the famous cheesecake factory. Haha.

Måste också säga att barnen är så himla söta. Detta var konversationen under bedtime:

L = Lolly(den äldsta)
E = Ellie(yngsta)

L: Sandra, can you read us a story?
Jag: Of course I can. What do you wanna hear?
L: The one with all the faries, please.
Jag kan inte hitta boken och berättar det för henne, hon blir först lite ledsen men säger sen:
L: It's okay Sandra, I still love you.
Jag: Aaw, sweetie. I love you too.
E: Like you too Sandra, I want kiss and hug.
Jag går dit och ger henne en gonattpuss och kram.
L: I want kiss and hug too. Sandra, COME HERE!
Jag: Relax Lolly, I'm coming. I'm right here, you don't have to scream.
L: But I was afraid you were gonna leave me.
Jag: I'm not gonna leave you. You're stuck with me for atleast a year.
L: Really? You mad me so happy now Sandra. Thank you for not leaving me!
E: Thank you Sandra.

AAAAAW, söta!

BTW, fick frågan om jag vill med familjen till Washington DC i slutet av september. Hur tycker ni att jag ska göra?
Åka eller inte åka?


Beställ ALDRIG en stor dricka på biograferna i USA. Jesus säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Cindy

1. BLOGGA MER!! mer bilder o sant till mej!! :)



2. ak med dom till DC!! en upplevelse ju!!

2010-08-15 @ 12:36:48
Postat av: bagarbruden

Skojar du med oss det är klart du ska åka med dom till Washington, du ä litte knäpp du men jag älskar dej ändå <3

2010-08-15 @ 17:13:59
URL: http://bagarbruden.blogg.se/
Postat av: stinha

Åk till Dc med familjen, gratisresa ju ;) DC är skitfint!

2010-08-15 @ 21:31:07
URL: http://stinha.blogg.se/americanstyle
Postat av: Stickan

ÅÅÅÅK!

2010-08-15 @ 22:21:31
Postat av: Frida

ÅK!!!

2010-08-16 @ 16:16:11
URL: http://fraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0