Tillbaka i Luxemburg!

Nu sitter jag här i Luxemburg igen, och jag älsker't. Jag möttes av tre glada och kramiga flickor, helt underbart!

När jag kom till Cents, jag hann inte mer än innanför dörren, stack Pedro. Haha, jag skojar faktiskt inte. Jag visste att Sofia skulle vara på firmafest ikväll men jag visste inte att Pedro också skulle ut.
När jag kliver in säger han "Did you have a nice trip?". Jag svarar glatt ja och tänker inte mer på det. Tre sekunder senare säger han "Do you mind if I'm going out?". Hahaha, vad ska jag säga då? Ibland är han ju bara för skön.
Så nu sitter jag här, i mitt rum, och är barnvakt. Det värsta var att jag börja tänka "Tänk om dom vaknar? Dom kanske blir livrädda när dom ser mig helt plötsligt? Tänk om dom vägrar somna om?"
Min oro blev starkare när jag hör att Leo börjar gråta. Attans tänkte jag då!

Jag gick in i rummet och Leo tystnar i en kort sekund, sen börjar han smått gråta igen. Han blev nog lite chockad faktiskt. Jag bar upp honom och gav honom Nani. Han krama om mig och sa att han ville sova i mammas säng. Jag la honom där och klappa honom lite på ryggen, sen var jag påväg att gå. När jag reser mig så vänder han sig mot mig och säger "Stanna här hos mig".
AAAWW, jag blir ju helt tårögd. Och inte nog med det, efter en stund vaknar även Emma.
Jag går in och tänker "Nu kommer det bli ramaskrik", men hon kollar på mig och väntar lite. Sen börjar hon resa på sig och är påväg att gå ur sängen. Jag hitta hennes napp och gav den till henne och sa att hon skulle lägga sig igen. Hon la sig ner och somna som en stock.

Fy vilka härliga ungar det här är. Det ska bli så skönt att få vara här ett tag till nu!

Gonatt så länge



Kommentarer
Postat av: Emmaaa

Och så har jag inte fått se nåt inlägg om att ja, din bästaste bästa Emma ska komma! Bah säger jag!

Hahahaha.

Puss <3

2010-02-10 @ 22:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0