7:e matchen.

Jag fick min 7:e match igår. En familj i utkanten av NY. Familjen består av två små flickor, hundar och katter. Det verkade som en mysig familj och jag gillar att det bara är två barn. Åldrarna på barnen är lite yngre än vad jag vill ta hand om just nu, men det gör inget. Jag gillar yngre barn också så jag skulle gärna vilja prata med familjen i alla fall. Dessutom älskar jag att dom har djur :)

Och svar till "Anonym": För det första, sluta vara anonym, speciellt när du ställer en fråga. För det andra så vet du inte vad jag tycker om, hur många barn jag vill ta hand om, vilka åldrar jag helst vill att barnen är i, osv.
Det har absolut ingenting med vart i USA dom befinner sig. Av sju matcher har sex stycken av dom varit på östsidan, mestadels vid NY. Och hur skulle man kunna säga nej till NY?
NY är ett drömställe jag skulle vilja vara på, finns himla mycket att se där + att jag redan känner folk som bor runt det området. Alla andra ställen i USA kan jag åka till när jag har tiden. Jag letar efter den rätta familjen, inte efter den rätta platsen.

Kommentarer
Postat av: Jea

Låter mysigt! Hoppas att det kommer kännas bra =)

2010-01-20 @ 20:14:37
URL: http://myescape.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hoppas det går bra med denna match ( :



Lycka till :D

2010-01-20 @ 21:03:27
URL: http://emelieebjoork.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, ja. Riktigt pinsamt är det ;P



CC tror ju att det kan hjälpa massor att ha den, och jag vill komma iväg så fort som möjligt så jag tänkte lika bra att göra det ;D



Kram

2010-01-21 @ 11:52:19
URL: http://emelieebjoork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0