Beslutet.

Jag tror att jag har fattat mitt beslut, rätt beslut. Jag kommer tacka nej till familjen. Som jag skrev i tidigare inlägg så verkar familjen i sig mysig och snäll, men jag tror inte att jag orkar ta hand om dessa tre pojkar de har. Eller orkar gör jag väl, men jag vill inte. Det finns fler skäl till att jag inte vill välja den här familjen men det orkar jag inte gå in på här.
Dessutom sa mamman att vi skulle hålla kontaken under helgen för att sedan bestämma oss till veckan. Jag skickade därför lite mer frågor via mailen och försökte få lite mer info, men tror ni att dom har svarat? Nope! Inget svar, och jag skickade mailet i torsdagskväll.

Imorgon blir det alltså att ringa till CC's kontor och tacka nej. Det är nu bara att hoppas på att man får en ny match väldigt snart.

CiaoCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0