Hos pappsi.

Sitter just nu hemma hos pappa och väntar på att han ska komma hem från affären. Han ska köpa massa gott, det vill säga godis och dricka, till alla i familjen.
Eftersom att jag har mitt löfte fram tills, tidigast, 1 mars så vet jag inte vad jag vill ha. Jag vill också ha något gott att äta, men vad finns det som inte är onyttigt?
Jag har inte så stort sötsug längre, men om 4 personer runt omkring mig kommer sitta och gotta i sig massa chips och godis.. Det kommer bli rätt tufft.

MEN JAG SKA KLARA DET!

Jag vill lyckas gå ner minst 10 kilo innan jag kommer iväg till USA, och jag har lyckas med 3. Nu är det alltså bara 7 kvar. Jag ska inte fuska!

På tal om USA. Jag har fortfarande inte hört något från familjen. Dom står dock fortfarande kvar på min sida, hm..
Har dom inte ringt på måndag tänker jag ringa till CC och tacka nej. Jag kan lika gärna vänta på en ny match, det lär ju gå fortare än att vänta på dom att ringa i alla fall.

Vi får väl se hur detta går.

CiaoCiao

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag hoppas också att jag kommer trivas bra där :)



Vill du komma till något speciellt ställe i USA?

2010-01-24 @ 22:22:06
URL: http://kristinsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0