LUXEMBURG <3

YAY, jag ska tillbaka till Lux! Jag ska tillbaka till mig gamla familj och stanna där tills sommarn! Som jag har längtat!

Jag har saknat familjen, vännerna och landet otroligt mycket. Jag trodde verkligen inte att jag skulle sakna dom så mycket, men jag jag fick mailet av Sofia där hon skrev att dom jättegärna vill att jag kommer, känner jag bara hur tårarna kommer. Jag blev helt överlycklig!

Och ja, jag ska till USA, men just nu känner jag att jag behöver lite mer tid på mig att hitta en bra familj. Jag ska därför skjuta fram mitt avresedatum till slutet av Juli eller Augusti. Då passar jag på att åka till mitt kära Lux under tiden!

Wiiie, Lux, here I come! <3


    


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas du får det bra ( :



Lycka till med USA-planerna sen !



Kram

2010-01-27 @ 13:09:01
URL: http://emelieebjoork.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja, det tyckte jag med. Jag tivs som fisken i vattnet nu med CC så det känns mycket bättre.



Kram

2010-01-27 @ 15:02:35
URL: http://emelieebjoork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0