Nytt.

Sen jag skrev sist har jag fått tre nya matchningar. Två i New Jersey och nu den sista i Brooklyn(New York).
Familjerna i New Jersey tackade jag nej till. Familjerna i sig verkade mysiga och bra men dom hade bara små barn, och jag vill ta hand om lite äldre barn denna gången.

Igår kväll ringde dom ifrån Bostonkontoret och sa att dom hade en bra match till mig. En familj i Brooklyn, NY, med tre pojkar. De är i åldrarna 7.5, 5.5 och 1.5. 
De har också katter och hundar, bor i ett treplanshus och översta planen tillhör au pairen. Pappans föräldrar bor på mittenplanen och familjen längst ner.

Familjen verkar bra och hon i Boston sa att dom var intresserade av mig, de skulle därför ringa mig inom ett par dagar :)

Jag undrar dock om jag fixar tre pojkar? Eller ja, fixar det är väl klart att jag gör. Jag fixar ju att ta hand om mina syskon (Ni som har träffat mina syskon hos pappa vet vad jag menar^^).
De kan vara väääldigt livliga och bråka mycket, så det har jag inga problem med. Men ändå, det här kommer inte vara mina syskon. De här barnen är okända och jag vet inte hur de funkar, hur de beter sig eller någonting.

Jaja, det märks hur det blir. Jag vill i alla fall prata med dom innan jag lägger min dom. Haha.


CiaoCiao

Kommentarer
Postat av: Johanna

Klart du fixar tre pojkar! :) Och Brooklyn - wow. Jag vill också till New York.

2010-01-13 @ 17:46:58
URL: http://johannailuxemburg.blogg.se/
Postat av: Kristin

Sv: Ja dom är svenska. Såg det som en för och nackdel innan jag pratade med mamman men berättade att jag undrade hur det skulle bli med min språkutveckling eftersom dom pratar svenska i hemmet. Men hela familjen skulle hjälpa mig att lära mig språket och dom har ofta gäster från hela jorden på besök, så jag behöver nog inte oroa mig för engelskan :P

2010-01-13 @ 22:16:28
URL: http://kristinsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0