RING! :)

Väntar spänt på att Sofia ska ringa. Jag vill prata med henne nu! :)
Jag vill få en bestämt datum som jag ska komma, och förhoppningsvis är det snart för jag saknar dom så himla mycket. Inte bara familjen, utan även alla mina vänner och själva landet.

RING NU DÅ! :D

Jag får springa under tiden, hoppas på att allt går snabbare då. Btw, jag har gått ner 2-3 kilo. Nu ska jag verkligen hålla i det här och gå ner minst 10-15 kilo under tiden jag är i Luxemburg :)

Uppdaterar igen, efter att jag har pratat med Sofia.

CiaoCiao


Sofia ringde aldrig, men hon skickade mail med alla förändringar och sånt. Men nu är det i alla fall bestämt. Jag ska åka tillbaka till dom och stanna tills i sommar. YAY!

Jag vet inte vilket datum jag ska åka än, men antagligen så fort som möjligt :)

JAG LÄNGTAR! :D

Nu ska jag sova innan jag deckar på datorn.
Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0