It's gone, all gone..

Det vill säga mitt minne, från i fredagsnatt. Jag kommer inte ihåg mycket kan jag säga. Jag vet inte alls vad som hände efter kl 02. Okej, jag minns inte ens vad klockan var, men vi kom dit vid 01 i alla fall så..
Jag kan ju berätta det här för er i alla fall. Jag har ny upplevt en riktig bakfylla, för första gången i mitt liv! Vad säger ni om det? Haha.
Fick även reda på idag, en av de danska tjejerna berättade, att jag hade lekt dörrvakt på baren vi befann oss i. Jag hade tydligen välkomnat alla in och vaktat. Den riktiga dörrvakten hade tydligen bara kollat på mig och skakat i huvudet. Haha. Stackars han, och alla andra som befann sig där.

Vet ni vad som händer imorgon då? Jo, imorgon är det LUXEMBURGS NATIONALDAG. Vet ni vad det betyder? FEEEEEEEEEST och massa fyverkerier. I det här lillepluttlandet är det bland deras största firanden. Det ska bli riktigt kul att uppleva. Jag missa ju tyvärr det förra året, för just den veckan var jag i Sverige.
Jag ska dock inte få minnesluckor imorgon. Jag ska ha med mig kameran, ta kort och filma allt! Haha.

Förresten, glömde skriva att jag nu sett "Street Dance 3D". Vilket grym film! Jag älskar dansfilmer, så grymt bra! Den ska jag se igen, fast när den kommer ut på dvd då. För pengar till att se den på bio igen, det har jag tyvärr inte.


Ett till förresten. Idag, när jag och Emma skulle gå för att hämta Leo, så säger hon såhär: "Sandja, du fåj inte åka utan mig. Du måste stanna häj hos mig. Du ska bo häj.    Jag blij jätteledsen näj du åkej."

AAW, jag som inte ens trodde att hon fattade att jag kommer lämna dom för en längre tid. DET TAR KNÄCKEN PÅ MIG! Jag älskar dom här ungarna.
Det är precis som att lämna sina syskon, som jag älskar otroligt mycket. Skillnaden är att jag vet att jag kommer tillbaka hem till mina syskon förr eller senare, men jag vet aldrig när jag kommer träffa mina små busfrön igen. Får jag låna med dom till USA? Pretty please? :)


Nej, nu har jag uppdaterat tillräckligt. Nu blir det sängen.
Gonatt!

CiaoCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0