PALLA!

ORKAR INTE!

Just nu är inget bra. Jag vill bara lägga mig och döööö! Kan detta ske eller?
LÅT MIG VA! Jag skiter i vad ni tycker om mig, eller om vad jag gillar. SKITER VERKLIGEN I DET!
Jag lyssnar på vad jag vill, jag umgås med vem jag vill, jag tar inga jävla sidor, jag äter vad fan jag vill och orkar inte bry mig hur mycket jag väger just nu, men för er j'vla information så har jag gått ner 8 kilo redan så tro inte att jag inte försöker. STÖTTA MIG ISTÄLLET FÖR ATT SE NER PÅ MIG!

Och ni som hatar att jag lyssnar på Darin. Här kommer lite mer musik som jag gillar som ni kan hata mig för. För vet ni vad? Jag skiter i det! Jag tänker ändå lyssna på dom, för jag råkar gilla musiken.

> Jonas Brothers
> Justin Bieber
> Miley Cyrus
> Demi Lovato
> Taylor Swift
> Britney Spears
> Westlife

ENJOY!


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag lovar, du kommer va superpopulär när du kommer över hit. Iaf bland ungarna ;)

2010-06-25 @ 01:56:19
URL: http://daggny.blogg.se/
Postat av: Sofie

Du Sandra, vet du? Jag avgudar Miley, hennes röst är sååå fin och jag älskar justin bieber, snacka om söt kille! Taylor skriver världens finaste texter och brittan går aldrig ur. Dessutom lyssnar jag på resterande på spotify också, westlife har till och med en egen spellista hahaha.



Och du är fin :) Snart kommer du hem till Sverige i ett tag, hur känns det? Kram

2010-06-25 @ 10:29:46
URL: http://isofieshuvud.blogg.se/
Postat av: Lollo ♥

HAHHA det är så som ska tas ;D Och för övrigt gillar jag din musiksmak :D



2010-06-30 @ 16:41:21
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0