USA!

Jag har fått en familj, dom tackade ja en halvtimme efter att vi pratat i telefon! WIIIE!

So, i'm going to New Jersey in July :D

Har inget bestämt datum än för jag var tvungen att ändra det som var satt, pga mitt arbete här i Luxemburg. Det passade inte riktigt enligt deras schema så jag ska försöka ändra så att dom inte behöver ta ledigt så länge iaf. Men vi får se hur det blir.

MEN.. Imorrn flyger jag hem till Sverige för helgen! Är framme i Kil vid 22-tiden och åker tillbaka mot Lux måndagmorgon. Ska bli skönt att träffa alla lite, dock har jag inte vart borta speciellt länge, men har man en mor som blir 40 så måste man ju komma hem och fira denna speciella dag! :D

GRATTIS igen mamma, love you <3

Nu ska jag packa det sista så att jag slipper gå upp allt för tidigt imorrn, haha.

CiaoCiao

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad kul Sandra, grattis :)

Jag kommer nog ner och hälsar på i Lux nu under våren så jag hoppas du är där då :)

Kramar och grattis igen i efterskott, hoppas du får det jättebra hemma!

2010-03-18 @ 20:16:26
URL: http://isofieshuvud.blogg.se/
Postat av: sara

grattis! :D

2010-03-18 @ 21:57:51
URL: http://magnumclassic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0