Frisk?

Nu har jag nog inte skrivit på över en vecka men jag har varit sjuk. Jag är inte ofta sjuk, men när jag väl blir det så får jag allt på en gång.
Jag har haft feber, ont i halsen, magsjukan och lite ont i öronen. Nu har dock allt utom halsen blivit bättre, så snart är jag frisk som en nötkärna igen.

Därför har det inte funnit något roligt att skriva om veckan som gick, däremot åker jag till Sverige om en veckan :)
Då ska jag äntligen få komma iväg till ambassaden och fixa visumet + att fixa lite annat inför USA. Jag ska även få umgås med mina kära syskon, mina föräldrar och mina vänner. Dock kommer jag inte få träffa min mamma lika mycket som jag hade velat, men jag åker ju hem till Sverige bara en månad efter att jag åkt tillbaka till Lux igen.

På måndag eller tisdag ska jag åka till stan och fixa visumfotona, det är ett måste! Hade tänkt fixat det under denna veckan men eftersom att jag vart sjuk gick det inge vidare bra.
Sen får vi se om jag lyckas börja äta nånting igen under veckan som kommer. Har inte ätit speciellt mycket under 7 dagar nu så..

Jaja, jag känner mig inte så hungrig och det var en trevlig överraskning på vågen. Haha. Nåt som jag helst skulle vilja ha, vet ni vad det är? NYPONSOPPA!
Nyponsoppa är något av det bästa som finns när man(jag i alla fall) är sjuk, det enda jag kan få i mig förutom vatten.
Dock finna inte nyponsoppa här i Lux, så jag har fått klara mig utan :(

Oj, nu blev det ett klago/sjukinlägg. Det blir bättre inlägg snart igen.

CiaoCiao

Kommentarer
Postat av: Anna

Det finns nyponsoppa på scanshop!! :)

2010-05-19 @ 19:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0