Resumé.

Nu börjar jag bli seg med bloggen igen känner jag, men nu är det pissväder ute och ingen ork för nåt egentligen.

I alla fall, i fredags var jag ute och åt med två isländska tjejer som heter Sandra och Johanna. Hade grymt trevligt! Vi åt på Chi-Chi's och sen gick vi vidare runt i stan. Vi hamnade i clausen, sen upp till stan igen och sen ner igen. Jag vet inte vad vi höll på med, men for runt överallt gjorde vi. Haha.

På lördagen åkte jag med Sandra och Johanna till Metz, Frankrike, men eftersom att det var 1 maj så var ju allt stängt. Inte ens en resturang var öppen, förutom dom extra dyra hotellresturangerna. Vi gick därför bara runt en liten stund och sen åkte vi tillbaka till lilla Lux. Vi stannade i stan och gick runt. Hamnade på marknaden och sen vandrade vi runt lite till innan vi bestämde oss för att åka hem.

Söndagen innebar lunch med Cindy runt 13-tiden. Efter det åkte vi upp till stan och hamnade på marknaden, skräll jag vet, haha. Cindy skulle till belgien vid 18-tiden så vi fick försöka hitta på något intressant, vilket är ganska svårt en söndag i Lux då allt är stängt.
Vi sprang faktiskt in i Mandy och Aida, en fransk och en spansk au pair, så vi vandrade runt med dom. Gick förbi palatset åtala gånger för att Mandy och vakten flirta lite tror jag. Haha, bra jobbat? :P

Måndagen var bara en pissdag, en av dom värsta dagarna på länge. Därför tänker jag inte skriva mer om det här, det är bara deppigt. Sånt vill vi inte läsa om, eller hur? :D

Idag då? Ja, tisdag är det ju och jag har jobbat som vanligt. Fortfarande inget fint väder ute, men det har i alla fall inte regnat något. Därför lyckades jag i alla fall få mig med barnen på en cykeltur i ca en timme. Kändes skönt att komma ut lite :)

Nu har jag slutat för en timme sen och ska om en stund ta bussen in till stan för att träffa Mandy. Vet inte vad vi ska göra, men en kaffe skulle sitta fint.
Imorgon ska jag försöka få tid på skype att prata med Madde, så att hon kan hjälpa mig med visumpapprena. Vissa saker är jädrigt komplicerade tycker jag. Eller det står på ett konstigt sätt så jag inte vågar skriva vad jag tror det ska stå. Enda anvisningar jag har sett från CC är den för online-ifyllningen. Hm..
Jaja, det fixar sig. Jag har några veckor på mig att fylla i detta.

Nu ska jag sticka. See ya!

CiaoCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0