Helt vanlig söndag.

Hej bloggen.

Nu är jag nyss hemkommen från en heldag av äventyr. Eller ja, inte riktigt men.
I alla fall, vi åt på Cheesecake Factory och det var lika gott som vanligt. Idag åt jag faktiskt en cheesecake till efterrätt. En grymt god, med 3 olika chokladlager :)
Jag lovar dock att man inte kan äta en hel, det blir mer än hälften kvar. Stor och mäktig!

Efter det blev det en tripp till Garden för att se på bio, och vi såg "Life as we know it". Riktigt bra film faktiskt. Rekommenderar jag!

Ja ni, det är vad en söndag har att erbjuda i vårat område av New Jersey, så inte mycket att berätta om min dag. Det var i alla fall en lugn och härlig söndag med bra väder :)

Imorgon blir det däremot jobb, heldag. Ska också ta Ellie och Lolly till simningen, det betyder att även jag får bada. Wiie! Helt gratis. Hihi. När jag slutat måste jag fortsätta på min(a) läxor som ska göras för weekend kursen jag ska ta till helgen.
Wish me luck!

Sandra out, PEACE!

Kommentarer
Postat av: Madden

Hejsan!

Zappar runt bland bloggar. Den filmen har jag bara hört talas om, och den verkar bra. Nu måste jag ju bara se den när den finns tillgänglig. =O)

ha det gott.

2010-10-18 @ 09:43:23
URL: http://MizzMadden.blogspot.com
Postat av: nadia

ÅÅ, jag älskar cheescake! Varför finns det inget i Götebor som heter cheescake garden för!? Låter som paradiset på jorden :)

2010-10-18 @ 11:15:32
URL: http://www.prinsessanadia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0