Nu är det slut för idag..

Hej Bloggen.

Eller?
Bara så att ni vet, det kändes som den töntigaste början ever. Bara därför, ska jag skriva det varje gång.

Snart är lördagen slut och det innebär också att jag har jobbat klart för den här veckan. Blev bara En hel ledig dag den här veckan, vilket kommer vara imorgon. Har lite planerat, men vi får väl se om det håller.

Till veckan blir det inte mycket jobba faktiskt.
Jag kommer jobba fulldag under måndag och tisdag. Onsdag däremot kommer jag jobba 7 till ca 14-14.30. Familjen ska nämligen till Atlanta och stanna över helgen. Vilket betyder Ledigt!!!... Eller inte. Torsdagen kommer jag vara ledig, men sen ska jag faktiskt spendera helgen i Albany. Semester skulle man kunna tro, men icke. Jag ska gå i skolan och få ihop hälften av mina credits som man måste ta under året i USA.
Lyssna på det här då. JAG ska köra hela vägen dit. På en fredag. I NY-trafik? Shit. Jag har tagit mig vatten över huvudet.
Nejdå, jag klarar mig. Jag kommer ha bra sällskap och musik, så allt ordnar sig :)


Svar till Jennifer: Jag har det jättebra här och jag rekommenderar verkligen New Jersey! Vart i NJ är det du har fått familj? Vi kanske kan ses när du kommer hit! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0