Off?

Ledig morgon, börjar inte förrens 13.45, men då jobbar jag till midnatt också.
Det var meningen att jag skulle fixa lite saker på morgonkvisten, men på grund av lite saker så blev det ändrade planer.

Vi får väl se detta slutar.

Efter jag har lagt barnen ikväll så blir det tv för hela slanten. Först ska jag se på Big Bang Theory och sen Criminal Minds. Längtar!

Ska inte slösa mer pengar än på fredag denna veckan. Ska spara. Det är mitt mål från och med nu, att jag ska spara minst 120 dollar från varje lön. Wish me luck!




Här är mammas favorit!


Kommentarer
Postat av: bagarbruden

jaa, jag ska dra med amanda blom på jobbet för dom ska visa saw på bio i 3D. Hon kommer att vara lika rädd som dej....HAHAHA

2010-10-14 @ 18:22:58
URL: http://bagarbruden.blogg.se/
Postat av: Jennifer

jätte kul och läsa din blogg, blev precis bestämt för mig att jag också ska åka till new jersey som au pair i januari! :) Hoppas du rekomenderar stället till mig ;)

du verka ha de jätte bra iaf :)

2010-10-15 @ 22:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0