Usch.

Idag är en mindre bra dag med barnen. Den äldsta grinar för ALLT, och jag menar verkligen allt då.

Vi satt och åt lunch, hon börjar grina för att spillde lite juice på sin tröja. Sen sa jag att hon kan vänta med att sätta på sig en ny tröja tills hon har ätit upp all sin mat, då börjar hon grina igen. Hon ville ha en annan tallrik. Jag sa nej, hon börja grina. Enda anledning till att jag sa nej var för att jag redan öst upp maten på den och hon ville ha sin systers tallrik, som det också var mat på(annan mat).
Hon säger att hon fryser, jag sa "sätt på dig varmare kläder så att du blir varm". Hon svarar med att börja grina och säger sen "Jag har inga lila kläder med långa armar".

AAAAAAAAAAAAAARGH! SLUTA GRINA FÖR ALLT!

Nu kommer jag till det absolut värsta.

Vi prata om språk, att jag pratar annorlunda än vad hon göra. Jag sa då "Jag pratar ju svenska men också engelska, precis som du"
Hon börjar GRINA och säger "Jag pratar inte engelska, jag pratar vanligt"
Jag lovar, hon grina som om någon tog hennes favoritleksak . BAAAAAH.

Så nu sitter hon framför tv:n och lugnar ner sig, och det är precis vad jag behöver också. Jag orkar inte med hennes beteende just nu. + att det är pissväder ute. Det regnar oavbrutet, hur mycket som helst.


Ikväll är det i alla fall Supernatural på tv:n som jag ska se med Erika. Ska bli skönt att ta det lungt och göra nåt annat.


Sandra out, PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0