Bah.

Okej okej. Nu har jag blivit utskälld igen av Cindy. Förlåt, men jag pallar inte att blogga. Det är inge roligt, inte just nu i alla fall.

Den senaste veckan, eller hur längesen det nu var jag blogga, så har jag hunnit med lite saker. Jag har ätit på McDonalds för första gången i USA, jag har vart på informationsmöte och ska anmäla mig till college, jag har gjort manikyr ytterliggare en gång, jag har hittat en ny tysk vän, jag har sett "Scott Pilgrim vs The World" (Asbra film, speciellt om du gillar Tekken), kört massa bil (Äntligen!), varit på IKEA!, träffat en ny svensk tjej, ätit på en asgod restaurang och massa annat.

Nu orkar jag tyvärr inte skriva mer.
Jag lever i alla fall, right Cindy? ;)

Sandra out, PEACE!





Ser ni vad som gömmer sig där på andra sidan när vi var påväg till IKEA? ;)

Kommentarer
Postat av: Cindy

Du sköter dej ;)

2010-09-09 @ 10:36:20
Postat av: michaela

men vilken ikea åkte ni till egentligen? =D

2010-09-14 @ 20:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0