College.

Bara så ni vet, jag HATAR att plugga! Det finns en anledning till att jag inte har pluggat vidare. Jag hoppas verkligen att jag kan hoppa av den här kursen och ta en helgskurs istället, för usch va tråkigt det var idag.

Annars har dagen varit okej, inte rolig eller superbra, men okej. Detta beror mest på att jag igår fick värsta sjukdomen igår :S
MAMMASJUKAN! Ja, igår kom dagen/kvällen då jag saknade min mor otroligt mycket. Jag vet inte varför, det bara kom. Jag grina mig till sömns tror jag, men nu har jag pratat med henne och allt är bra :) Älskar dig mamma <3

Självklart saknar jag alla andra hemma också, men mamma är något speciellt.


Helgen däremot har varit grym! I söndags var jag med Sarah till New York, awesome. Vi hade grymt kul, även om det regna. Dessutom träffade jag på mina Philly-vänner. Hur liten är inte världen? Haha. Jag menar, New York är inte direkt den minsta staden på jorden.
Fredag och Lördag jobbade jag, men det var rätt skönt. Det var bara jag och den lilla, Ellie. Lolly och pappan var i Atlanta under helgen.

BTW, jag ska inte till Washington DC i slutet av september. Det blir inte av för vi hade nästan inte fått någon tid att göra något, så det får bli en annan gång :)


Två av dom bästa låtarna just nu: Auburn - La la la & B.O.B - Airplanes. Grymma!

Cindy, jag saknar dig otroligt mycket också. När jag kommer hem till Europa igen ska vi göra världen osäker ;D


Sandra out, PEACE!

Kommentarer
Postat av: bagarbruden

Jag älskar dej också, det känns bra i ett mammahjärta att få reda på att den 21 åriga dottern fortfarande saknar mamma :D

2010-09-15 @ 21:16:28
URL: http://bagarbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0