Dålig början.

Angående starten av min vecka så kan jag säga såhär: DEN SUGER!

Allt har gått fel, och då menar jag i stort sett allt!
1: Jag råka ha sönder hela glasbordet i vardagsrummet.
2: Lillan bajsa ner HELA sig + kläderna.
3: Jag brände middagen igår.
4: Collegekursen sög.
5: Äldsta tjejen skulle spotta ut tuggummit och det fastna i håret på henne. (Blev lite hemmafrisörska)
6: Det var krångel med parkeringen för college också.

Jag hoppas INTE att den här listan blir längre.

Dock har nåt bra hänt just nu också. Jag lyckades nämligen fixa så jag kunde hoppa av kursen och få alla pengarna tillbaka. YES! Nu ska jag bara prata med pappan ikväll och kolla upp om jag är ledig 22-24 så att jag kan ta helgskurs då istället :)

Ska också försöka plugga klart teorin till körkortet, så kanske jag kan göra det om 2 veckor.

Okey, pray for me!

Sandra out, PEACE!

Kommentarer
Postat av: Christine

Usch va hemskt det låter :( Hoppas veckan blir bättre för dig! Håller tummarna!

2010-09-16 @ 09:06:11
URL: http://missnaenfeldtinusa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0