Family <3

Ett tag sen, men nu sitter jag framför tv:n och har ingenting att göra. Då kom jag att tänka på denna stackars blogg som aldrig får några nya inlägg.

Idag är första lugna dagen på länge. Jag har flängt och fart överallt och ingenstans den senaste månaden.
Först var det Disney World med värdfamiljen, helt underbart. Sen var det jobb som gällde 1,5 vecka och efter det bar det av till Alabama för julfirande hos värdpappans släkt. Hans släkt var väldigt snäll och trevlig, dock var min julafton inte så rolig. Jag låg magsjuk den 25:e (Då amerikanare firar). En hel dag med springade mellan toa och säng, det var inte det roligaste.

Men men..

Nu till det allra bästa. MIN FAMILJ HAR PRECIS SPENDERAT EN VECKA MED MIG! Eller rättare sagt, jag har spenderat en vecka med dom i NYC. Ni förstår inte hur underbart det är att se familjen efter 5 månader. Det värsta är när dom åker, jag hatar att säga hejdå.
Dom sitter just nu på flyget hem till Sverige och jag sa hejdå igår kväll. Tycker inte om att säga hejdå till min syster. Hon gråter, då gråter jag. Varför är det så jobbigt?
Vi hade i alla fall en underbar vecka tillsammans och vi gjorde mycket roligt. :)

Onsadgen var den bästa dagen. Den spenderades i en mjuk röd stol framför en underbart bra Broadwayshow. "The Lion King" var grymt bra. Dom är otroligt duktiga och sjunger så bra. Jag vill också kunna vara duktig på något!
Efter det gick vi till Hard Rock Café och åt och sen bar det av till Madison Square Garden för HOCKEY. NY Rangers Vs. Carolina.
Rangers vann med 2-1 och Henric Lundqvist blev matchens lirare.

Jag har lite bilder att dela med mig av, men just nu orkar jag inte föra över dom från kameran. Ska försöka med det imorgon.

Sandra out, PEACE.

Kommentarer
Postat av: mamma

Vi har oxå haft det super :) hoppas att tiden har fort på du kommer hem snart men ändå inte för fort så du hinner njuta. Älskar dej <3

2011-01-10 @ 11:51:41
URL: http://bagarbruden.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jag och Klas dyker upp i NY 16 maj och åker hem 24 maj. Har du lust och tid vill vi gärna träffa dig.

2011-02-04 @ 11:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0